zondag 17 juni 2012

The finally ended story ...

Zoals jullie in mijn vorig berichtje konden lezen, geeft mijn huidige creatie me heel wat te stellen. Tja, eigen schuld zeker :-).

Maar ik heb mijn voorzorgen genomen: de volledige beschrijving is intussen in het lang en het breed uitgeschreven. En de betrokken handtas is ook helemaal klaar om naar haar rechtmatige eigenares te vertrekken.

Dus om het moeilijke ontstaan ervan toch nog in schoonheid af te sluiten: the finally, but in beauty ending story of making a purse.

Alle onderdelen zijn klaar én op maat
Daar gaat-ie! Spannend!

Zo ziet het eruit as onderdelen worden samengevoegd

2 uur later. Tijd om te drogen. In maat gehouden door 2 volle blikjes frisdrank

Klaar!

Voorzien van rits ...

en gsm-zakje


2 opmerkingen:

  1. wauw leuke tas geworden... was die al besteld of is ze nog vrij voor verkoop????
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maak je ook rugzakjes? ik ben namelijk niet zo'n saccochenmadam...Bea

    BeantwoordenVerwijderen