zondag 21 augustus 2011

Mme Stina goes wild!

Neen, niet helemaal uit de bol. Deze madam gaat wildbreien. En wel voor de start van het nieuwe seizoen van 30CC, het culturele centrum van Leuven.

't Is zeker niets nieuws, dat weet ik wel. Ik vond al her en der foto's en artikels op het internet waar andere wilde brei-ers de straat onveilig hebben gemaakt (of is het veilig, al die zachte jasjes voor bomen, balustrades en lantaarnpalen). En ik geef het toe, eigenlijk is het wel wat tegen de principes van een madame Stina, want zo'n kostbare wol zomaar in weer en wind aan een boom hangen?

Maar intussen heb ik al enkele wildbreisters bij elkaar gebracht en gaan we samen op 23/08 in zaal De Curve in Kessel-Lo de breinaalden kruisen. Wie doet er nog mee?

Wildbreien!

1 opmerking:

  1. Omdat thee en breien een goede combinatie zijn, zie ik het helemaal zitten. Nu alleen nog tijd vinden.....

    BeantwoordenVerwijderen