zaterdag 21 april 2012

Ra ra ra, wat is dit?

Vorige breiwerk klaar, op blog gezet, complimenten gekregen, aangedaan, complimenten gekregen, ...

Dus op naar de volgende creatie. Want zo gaat dat met een Mme Stina. Die is zo verslaafd aan wol! Die heeft nog maar nauwelijks het ene werkstuk afgekant of is al aan het volgende bezig.
Zou dat gevaarlijk zijn, zo'n verslaving? Heb de monsieur van het huis nog niet horen klagen! Ook de mademoisellen niet (enfin, toch niet daarover, of zou ik voor dat soort van geklaag stilaan doof worden?)! Wordt wel regelmatig met breiwerk en al de zetel uitgejaagd. Vooral omwille van de ingenomen plaats: patronenboeken, opengespreide schetsen, bollen wol, breinaalden en een Mme Stina. Tja, alles samen neemt dat toch algauw de plaats in van 2 mademoisellen en een monsieur.
Ach, zolang er geen ziekenwagen met mannen in witte jassen stopt, doe ik verder.

Dus doen we verder.
Momenteel aan iets nieuws. Opnieuw iets voor Mme Stina zelf (jiepie!). Maar ik laat het aan jullie over om te raden wat het is.
Ik kan al wel verraden dat het denkproces al enkele avonden in beslag heeft genomen. Met hiernaast een foto van het resultaat.
Nu is het aan jullie: ra ra ra wat is dit?

1 opmerking:

  1. ik zou het echt niet weten, dus doe ik maar een wilde gok. een zelf ontworpen tekening die je wil inbreien???
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen